Infografika: Studie Český košík roku 2014

12. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © filograph - Fotolia.com
Studie, která je založená na více než 800 uživatelských testech 110 největších českých e-shopů, přinesla žebříček vítězů, přehledné statistiky a poznatky ohledně uživatelské přívětivosti.

Společnost Twisto zveřejnila kompletní výsledky své studie Český košík roku 2014, která měla za úkol zmapovat situace v českém segmentu elektronické komerce z hlediska služeb, uživatelské přívětivosti a dalších kritérií.

E-shopy byly v rámci studie testovány a hodnoceny podle základních kategorií odpovídajícím jednotlivým fázím on-line nákupu (přehlednost a použitelnost; mobilní přístup a přístupnost; doprava; platba; servis a dodatečné služby).

Datart.cz má nejpřehlednější košík

Absolutním vítězem hodnocení a uživatelských testů se stal e-shop BigBrands.cz. V první desítce se však ocitlo hned několik prodejců, kteří mají co do činění s oblastmi IT nebo CE. Na čtvrtém místě žebříčku skončila Kasa.cz a od sedmého do devátého místa se umístily Datart.cz, Alza.cz a Mall.cz.

Datart.cz si navíc odnesl ocenění za „nejpřehlednější košík“ a podle studie jen tak ze všech testovaných e-shopů nejlepší z hlediska jednoduchosti, použitelnosti a rychlosti.

Hlavní závěry a statistiky najdete níže v infografice. Pro kompletní výsledky, metodiku a další informace navštivte stránky studie.

Výsledky vycházejí z více než 800 hodnocení 110 největších českých e-shopů. Studie vznikla ve spolupráci s Heureka.cz, Asociací pro elektronickou komerci, společností Acomware a dalšími subjekty.

Infografika – Závěry studie Český košík roku 2014

Cyber25

Zdroj: Twisto

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci