Infor inovuje podnikový software na verzi LN 10.3

13. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Společnost Infor uvádí novou verzi podnikového softwaru Infor LN, která obsahuje integrovanou technologii podnikových sociálních sítí.

Nejnovější verze Infor LN 10.3 nabízí řadu inovací navržených s cílem zlepšit práci uživatelů. Nástroje pro spolupráci v rámci Infor LN mají podpořit vyšší provozní efektivitu a redukovat celkové náklady na vlastnictví.

Channeltrends letní speciál

Novinky

  • Širší podniková spolupráce – Nejnovější verze Infor LN integruje Infor Ming.le, platformu pro spolupráci prostřednictvím podnikových sociálních sítí. Uživatelé Infor LN mohou nyní spolupracovat, sdílet obsah a sledovat důležité zákazníky, objednávky či aktivity v rámci jednotného uživatelského prostředí. 
  • Silnější zaměření na mikrovertikály – Nová verze obsahuje více než 160 vylepšení, která jsou specifická pro různá odvětví a geografické oblasti. Navíc nabízí novou úroveň řízení aktiv a nákladů pro společnosti, které potřebují pokročilé projektové řízení. Aplikace také poskytuje funkčnosti v oblasti řízení kvality a financí a řízení produkce pro automobilové subdodavatele. Nové jsou i funkce kontroly nákladů pro záruční a reklamační řízení.
  • Snadná integrace – Infor LN nyní využívá technologii Infor 10x umožňující zjednodušit integraci a získat pokročilou business intelligence s řešením Infor Business Vault.
  • Technologické inovace v samotném jádru řešení – Nejnovější verze Infor LN přesouvá technologické sessions od Java Swing k novému HTML 5. Kromě toho obsahuje také nové autorizační reporty pro dynamické podnikové modelování (DEM). Nový Infor LN také obsahuje vylepšení v oblasti podpory komprese, paralelního zpracování dat a podporu vícejazyčných dat.

Zdroj: Infor

Čtěte dále

Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu