Ingram Micro má novou firemní identitu

21. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Ingram Micro
Změna grafické podoby loga má reflektovat vlastnosti firmy a její nedávné aktivity.

Distributor Ingram Micro představil novou podobu firemní identity v čele se změnou loga (viz obrázek) a další grafiky. Změna přichází v reakci na nedávné akvizice, vytvoření globálních obchodních jednotek nebo spuštění cloudového byznysu.

S novým logem chceme představit identitu, která je jednoduchá a moderní, a která nás vystihuje,“ uvedl Alain Monié, CEO společnosti.

Je to více než jen logo; toto osvěžení značky vnímáme jako investici do budoucnosti,“ dodal.

Tučná písmena v logu mají představovat sílu a spolehlivost značky, zatímco natočené a nepřítomné písmeno G představuje rychlost.

Ingram Micro působí i v České republice. Místní aktivity pokrývá německá pobočka přes exportní kancelář.

Zdroj: Ingram Micro

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta