Ivo Mrena posiluje Shoptet, zaměří se na slovenský trh a značku Shoptet Premium

15. 3. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Shoptet
Mrena, jenž dříve působil v agentuře Peppermint Digital, se bude soustředit na budování značky Shoptet Premium a komunikaci na Slovensku.

Společnost Shoptet oznámila, že její marketingový tým se rozšířil o manažera Iva Mrenu. Ten bude mít nově na starosti značku Shoptet Premium pro individualizované e-shopové řešení, a především komunikaci na slovenském trhu.

Mrena přichází z agentury Peppermint Digital, kde vedl digitální kampaně a dlouhodobou komunikaci české automobilky na sociálních sítích. Během svého více než desetiletého působení v oboru také získal zkušenosti s prací pro značky T-Mobile, Home Credit nebo banku Creditas.

Ivo Mrena v rámci našeho marketingového týmu nově doplňuje a zastřešuje komunikační aktivity na slovenském trhu. Naši platformu na něm využívá více než čtyři tisíce e-shopů s celkovým ročním obratem zhruba osm miliard korun,“ říká Radek Hudák, CMO společnosti Shoptet.

Cyber25

Mrena vystudoval marketing na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze a během své dosavadní kariéry získal marketingová ocenění jako Fénix, Zlatá pecka, Effie nebo IMC Czech Awards. Ve volném čase se rád věnuje golfu a skateboardingu.

Zdroj: Shoptet

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou