Jak nebýt spammer? Nový web radí marketérům s e-mailingem

24. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: dobryemail.cz
Nový web www.dobryemail.cz pomůže marketérům lépe oslovovat relevantní příjemce obchodních zpráv, vyvarovat se spam boxům a poradí, jak se zajistit i v souvislosti s blížícím se nabytím účinnosti GDPR.

Na nově spuštěném webu www.dobryemail.cz najdou marketéři a obecně provozovatelé e-shopů

užitečné rady a tipy odborníků, jak s e-mailovými kampaněmi pracovat co nejlépe a jaké náležitosti by měly splňovat.

Nepřekvapí, že mezi základní požadavky patří zejména souhlas se zasíláním obchodních sdělení, možnost snadného odhlášení z odběru či označení zprávy jako obchodní sdělení.  

Na přípravě webu se podílely společnosti Seznam.cz a Mailkit ve spolupráci s Úřadem pro ochranu osobních údajů.

Best practies (která naleznete na novém webu) vychází ze zkušeností odborníků, jejichž cílem je efektivita, nejsou cílem lobbingu a jsou léta napřed legislativě, uvedl na workshopu GDPR a e-mailing Jakub Olexa, jednatel společnosti Mailkit.

Seznam, který spravuje velké množství e-mailových schránek v ČR, navíc poskytuje rozesílatelům bezplatný on-line nástroj pro zpětnou vazbu. Informuje i o základních pravidlech, jak zvýšit doručitelnost hromadných newsletterů a přitom nespamovat.

Cyber25

„Abychom pomohli marketérům zkvalitnit a lépe zacílit jejich kampaně, spolupracujeme na řadě řešení, jedním z nich je také feedback loop napomáhající k získání zpětné vazby od příjemců korespondence,“ uvedl v oznámení David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.

Zdroj: Seznam.cz

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta