Jan Mazal je šéfem produktového marketingu v Safetice

28. 6. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Safetica Technologies
Někdejší šéfredaktor ChannelWorldu zakotvil ve společnosti Safetica, kde bude působit jako product marketing manager. Tým brněnské firmy posílil před její očekávanou expanzí a spuštěním nových verzí produktů.

Brněnská společnost Safetica letos chystá rebranding včetně nového webu, spuštění nové verze svého podnikového bezpečnostního softwaru a zároveň ostrého startu úplně nové SaaS verze, která bude cílit na malé a střední firmy.

V očekávání rychlé expanze byznysu Safetica přivítala nové posily do svého týmu. Na pozici šéfky HR nastupuje Anna Rejdová a na nově vytvořenou pozici product marketing managera pak přichází Jan Mazal.

Dlouhodobým čtenářům ChannelWorldu zřejmě není jeho nejdéle sloužícího šéfredaktora nutné představovat. Připomínáme, že v roce 2018 po osmu letech přešel do služeb distributora VPGC. Před nástupem do Safetiky ještě působil ve společnosti Sense4code.

„Mým úkolem letos budou marketingové iniciativy, kterými chceme rozšířit náš software k dalším zákaznickým segmentům. Na ty menší se totiž dosud při navrhování produktů pro zabezpečení dat trochu zapomínalo,“ uvedl Jan Mazal ke své nové pozici..

WT100_25

„Safetica prochází skvělou fází svého vývoje – je to zaběhnutá firma s vysokou reputací, oceňovaným produktem a fungujícími distribučními kanály po celém světě. Nyní roste, nastavuje nový positioning a rebranduje se, aby svůj produkt dostala k novým zákazníkům, s čímž chci pomoct,“ dodal.

Zdroj: Safetica

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina