Technologická společnost BiQ Group oznámila, že na pozici obchodního ředitele jmenovala Jana Zábojníka. Ten v minulosti působil v obchodních týmech v O2, T-Mobile, NTT, ČSOB nebo CK Fischer.
TIP: Přehled personálních změn najdete zde
V BiQ Group připravuje Jan Zábojník novou strategii skupinového obchodu. Cílem je využití potenciálu u stávajících klientů, rozvoj nových komplexních obchodních příležitostí a celkové posílení obchodních kompetencí napříč skupinou.
V obchodu pomůže s nastavením nezbytných procesů, sjednocením nástrojů a automatizací. Zajistí jednotné ucelené portfolio skupiny, pravidelné získávání zpětné vazby od zákazníků, systematické sbírání leadů a vyhodnocování kampaní. To
Marcel Červený, CEO BiQ Group, věří, že Jan Zábojník má potenciál zvednout výkon celé skupiny. „Jeho cílem je vytvořit obchodní strategii a má mandát na to jednat s řediteli dceřinek, hledat průnik v kompetencích a reálně věci posouvat,“ vysvětluje.
„BiQ Group má zajímavé zákazníky s pevnými vazbami, často ovšem pouze na jednu z dceřinek – tam leží obrovský potenciál. Skupina má nezvykle široké spektrum kompetencí, které se výborně doplňují, a je škoda je nevytěžit,“ popisuje Jan Zábojník.
Zdroj: BiQ Group