Jaromír Staroba je novým prezidentem asociace ABSL

27. 5. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ABSL
Na nové pozici se chce zaměřit na řešení nedostatku lidských zdrojů s relevantním vzděláním či málo pružnou flexibilitu v oblasti zahraničního náboru.

Asociace ABSL, která na českém trhu sdružuje poskytovatele podnikových, zákaznických a IT služeb, oznámila, že na pozici prezidenta jmenovala Jaromíra Starobu. Ten ve vedení vystřídá Otu Kulhánka, jenž stál u jejího zrodu v roce 2013.

Cílem nového prezidenta je podpora dalšího rozmachu sektoru; zaměřit se chce nejen na spolupráci s autoritami státní správy, ale i na sdílení znalostí a zkušeností mezi členy a další transformaci a digitalizaci sektoru.

Staroba své první profesní zkušenosti sbíral v dopravní společnosti Gebrüder Weiss. Od roku 2006 působí v pivovarnickém koncernu Anheuser-Busch InBev, kde se postupně věnoval logistice, řízení dodavatelského řetězce, HR, projektovému řízení a digitální transformaci.

V roce 2020 byl jmenován ředitelem pražského centra ABInBev Digital Hub, kde vede tým 900 expertů na logistiku, HR, finance a zákaznickou a digitální zkušenost, a v této roli bude působit souběžně se svým prezidentským postem v rámci asociace ABSL.

Cyber25

Jaromír Staroba vystudoval obory Mezinárodní obchod a Logistika na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je ženatý a má dvě děti. K jeho koníčkům patří rodina, cestování a tenis.

Zdroj: ABSL

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen