Jen necelá čtvrtina českých e-shopů má responzivní mobilní verzi (Twisto)

2. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © goodluz - Fotolia.com
Vyplývá to z výsledků studie Český košík, která bude představena 13. 9. na WebExpu.

Společnost Twisto oznámila uzavření sběru podkladů a vyhodnocování českých e-shopů pro studii Český košík.

Ta analyzovala a hodnotila e-shopy na základě uživatelských testů a metodiky vytvořenou společně se specialisty na elektonickou komerci Acomware, APEK, Heureka.cz a dalšími. 

Z analýzy například vyplynulo, že jen necelá čtvrtina e-shopů má mobilní (responzivní) verzi webu, průměrná doba reakce zákaznické podpory činí 6,86 hodin a dokončení objednávky může trvat až pět minut.

Detaily, vyhodnocení a žebříčky studie Český košík budou zveřejněny 13. 9. na konferenci WebExpo v Praze. 

Zdroj: Twisto

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny