Jen necelá čtvrtina českých e-shopů má responzivní mobilní verzi (Twisto)

2. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © goodluz - Fotolia.com
Vyplývá to z výsledků studie Český košík, která bude představena 13. 9. na WebExpu.

Společnost Twisto oznámila uzavření sběru podkladů a vyhodnocování českých e-shopů pro studii Český košík.

Ta analyzovala a hodnotila e-shopy na základě uživatelských testů a metodiky vytvořenou společně se specialisty na elektonickou komerci Acomware, APEK, Heureka.cz a dalšími. 

Z analýzy například vyplynulo, že jen necelá čtvrtina e-shopů má mobilní (responzivní) verzi webu, průměrná doba reakce zákaznické podpory činí 6,86 hodin a dokončení objednávky může trvat až pět minut.

Detaily, vyhodnocení a žebříčky studie Český košík budou zveřejněny 13. 9. na konferenci WebExpo v Praze. 

Zdroj: Twisto

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem