Jiří Janeček a Dina Mašínová posilují PR tým české pobočky Huawei

6. 5. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Huawei
Janeček, jenž dříve působil ve společnosti T-Mobile, bude zodpovídat za vztahy s médii, externí a krizovou komunikaci a řízení agenturních služeb. Dina Mašínová má na starosti projekty společenské odpovědnosti Huawei.

Společnost Huawei oznámila, že posiluje svůj komunikační tým v České republice. Na pozici tiskového mluvčího a senior PR manažera nastoupí 1. 5. 2021 Jiří Janeček (na snímku vpravo). Již na začátku roku pak Huawei na pozici CSR manažerky jmenovalo Dinu Mašínovou (uprostřed).

Janeček bude mít na starost vztahy s médii, externí a krizovou komunikaci a řízení agenturních služeb. Do Huawei přichází z PR oddělení mobilního operátora T-Mobile, dříve působil též jako tiskový mluvčí společností Samsung Electronics Czech and Slovak a Wüstenrot.

Má za sebou i několikaletou novinářskou zkušenost, kterou započal již během svých studií na Fakultě mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde se věnoval ekonomické žurnalistice, mezinárodní politice a diplomacii.

Pod vedením Mašínové se Huawei zaměřuje na zvyšování digitální gramotnosti, podporu sociálně znevýhodněných skupin, vzdělávání, ochranu dětí a seniorů na internetu či globální program Seeds for the Future nebo regionální aktivitu 1000 Dreams.

Channeltrends letní speciál

Huawei připomíná, že vedení českého komunikačního týmu převzal přesně před dvěma lety Pavel Košek (vlevo), současný ředitel korporátní komunikace Huawei, který je primárně zodpovědný za vztahy s veřejným a státním sektorem, digitalizaci, telekomunikační politiku a agendu online bezpečnosti.

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem