Juniper Networks oznámilo nový partnerský program

19. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Juniper uvedl na partnerské konferenci v Las Vegas nový Partner Advantage Program. Jaké výhody resellerům přinese?

Juniper Networks oznámilo nový partnerský programSpolečnost Juniper Networks postupně v průběhu letošního roku zavede program Partner Advantage, který partnery segmentuje podle nových síťových architektur, přinese nové finanční pobídky, prodejní zdroje včetně mobilní aplikace pro iPad a marketingové investice.

Tentokrát Juniper údajně do programu investoval nejvíce od doby jeho spuštění. Program staví na třech pilířích: Reach (dosáhnout), Accelerate (zrychlit) a Reward (odměnit).

S tím jak nadále rosteme a rozšiřujeme své portfolio síťových řešení, hrají partneři stále důležitější a rozhodující roli. Partner Advantage zahajuje další generaci našeho partnerského programu a potvrzuje náš závazek pokračovat v investicích a vylepšovat způsob spolupráce s partery. Naše nové programy významně zvyšují schopnost pomáhat partnerům generovat nové příležitosti v oblasti sítí, přidávají vyšší hodnotu zákazníkům a zvyšují ziskovost,“ uvedl Emilio Umeoka, senior viceprezident, worldwide partners v Juniper Networks.

Podle Juniperu pomůže „Reach“ partnerům získat a zlepšit dovednosti pro ovládnutí nových sítí. Reach přinese individuální prodejní a technická školení, nové příležitosti pro akreditaci a on-line prodejní nástroje.

Channeltrends letní speciál

„Accelerate“ partnerům poskytne marketingové materiály, zdroje pro generování poptávky a pro komunikaci včetně aplikace pro iPad. „Reward“ pak nabízí novou strukturu odměn zahrnující promo katalogy, zpětné slevy a registrační program, který partnery odmění za odhalení nových příležitostí.

Juniper v ČR zastupují především autorizovaní distributoři Arrow ECSDNS.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci