Kapsch již nebude zajišťovat servis pro Fujitsu

11. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © reji - Fotolia.com
Po dohodě obou firem nebude Kapsch od července 2012 zajišťovat servis výpočetní techniky značky Fujitsu. Jak je momentálně zajišťován její servis a jak to bude po ukončení spolupráce s firmou Kapsch?

Kapsch již nebude zajišťovat servis pro FujitsuSpolečnosti Fujitsu Technology Solutions a Kapsch BusinessCom oznámily, že ukončují spolupráci v oblasti servisu výpočetní techniky. Konkrétně ke dni 30. 6. 2012.

Do konce června 2012 bude Kapsch poskytovat servis standardním způsobem pro všechny zákazníky, kteří jej o to požádají.

V průběhu července 2012 dojde k dokončení všech dříve otevřených zakázek. Od července 2012 má být servis výpočetní techniky Fujitsu zajištěn sítí ostatních servisních partnerů. Některé aktivity budou dále zajišťovat přímo technici Fujitsu.

Cyber25

V současné době finalizujeme převedení všech servisních služeb dodávaných společností Kapsch BusinessCom a jsme připraveni po 30. červnu 2012 zajistit servis bez negativního dopadu na naše zákazníky,“ uvedl ve zprávě pro média Jiří Charbuský, manažer společnosti Fujitsu odpovědný za servisní partnery.

Ukončení spolupráce v oblasti servisu výpočetní techniky podle oznámení pro tisk proběhlo po vzájemné dohodě. Důvod firmy ve společné tiskové zprávě neuvádějí. Dosavadní spolupráci přitom prezentují jako úspěšnou. Na upřesňující dotazy redakce ChannelWorldu v době publikování zprávy neobdržela od Fujitsu odpověď.

Zdroj: Kapsch, Fujitsu

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta