Kaspersky Lab aktualizuje partnerský program pro resellery

3. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Společnost Kaspersky představila novou podobu svého partnerského programu pro resellery, jehož cílem je sjednocení přístupu k partnerům.

Společnost Kaspersky Lab spustila aktualizovanou verzi partnerského programu pro resellery v regionech střední a východní Evropy (včetně Česka a Slovenska), Latinské Ameriky, Blízkého východu a Turecka. 

Silná podpora kanálů prodeje vyústila v nárůst resellerů o 10 % v roce 2012 a celosvětově překračuje počet 25 tisíc,“ uvedl v tiskové zprávě Garry Kondakov, šéf podpory prodeje a marketingu Kaspersky Lab.

Nové tituly, více školení

Jedním z nových prvků je zavedení titulů pro partnery. Nejúspěšnější partneři na úrovních s Gold, Platinum, Distributer a Strategic získají slevy. Kaspersky Lab zároveň silněji podpoří stávající školení a marketing.

Společnost chce pravidelně pořádat speciální školení a webináře, během nichž bude s partnery sdílet nejnovější znalosti o vývoji trhu a dění ve firmě. Zároveň bude partnerům s nejvyššími tituly a jejich zákazníkům k dispozici dedikovaná technická podpora.

Zákazníkům má kategorizace partnerů usnadnit výběr nejvhodnějšího specializovaného řešení (od správy systému, virtualizace, přes MDM po celkové zabezpečení systému).

Cyber25

Z perspektivy B2C budou partneři rozlišováni na Registred Retailer (registrovaný prodejce) a Premier Retailer (prémiový prodejce).

Zdroj: Kaspersky Lab

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem