Kaspersky Lab: bezpečnostní řešení Security for Mac

6. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Kaspersky Lab představuje nový bezpečnostní balík pro počítače Mac. Kaspersky Security for Mac kombinuje tradiční bezpečnostní technologie s cloudovými.

 

Skenovací modul Kaspersky Security for Mac se aktivuje při startu počítače a automaticky kontroluje nové i aktualizované soubory, čímž podle výrobce minimalizuje dopad na systémové zdroje. Schopnost zjistit a blokovat malware pro Mac, Windows a Linux zabrání šíření škodlivého softwaru na další počítače jak v domácnosti uživatele, tak na počítače kolegů a přátel.

Antivirová databáze se aktivuje každou hodinu, přičemž cloudové bezpečnostní technolgoie umožňují reakci proti malwaru během několika minut.

Kaspersky Security for Mac obsahuje navíc funkci Web Protection – ta detekuje a blokuje závadné, podvodné a phishingové webové stránky a následně uživatele upozorňuje na zjištěné online hrozby. Na ochranu důvěrných dat, jako jsou čísla kreditních karet nebo hesla, zavádí Kaspersky Security řešení nazvané Virtual Keyboard. Přes tuto „virtuální klávesnici“ se zadávají citlivá data a kybernetičtí zločinci nemají možnost k nim proniknout přes keyloggery snímající činnost na běžné klávesnici.

Rodičovská kontrola v novém produktu Kaspersky Lab for Mac zajišťuje bezpečné a kontrolovatelné používání internetu pro děti. Kaspersky Security for Mac automaticky aktivuje funkci SafeSearch ve vyhledávačích jako například Google, kde se ve výsledcích vyhledávání zobrazí pouze vhodný obsah. Program navíc monitoruje aktivitu dětí na sociálních sítích, třeba na Facebooku.

Channeltrends letní speciál

 

Doporučená koncová cena: pro 1 Mac na 1 rok je 1 247 Kč bez DPH.

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky