Kingston: tříkanálové paměti HyperX T1 Black

8. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Kingston uvádí sadu tříkanálových paměťových modulů HyperX T1 Black DDR3. Nové sady pamětí jsou navržené s cílem plně využít výkonnostní možnosti nového chipsetu Intel Core i7-990X a základních desek na platformě X58.
  • Výrobce: Kingston
  • Distributoři ČR: ABC Data, Asbis CZ, AT Computers, eD system Czech, SWS, Tech Data Distribution
  • Distributoři SR: eD system Slovakia, Agem SK, Asbis SK
  • Více informací: http://www.kingston.com/czroot/

K dispozici jsou jako sady sestávající ze tří nebo šesti paměťových modulů, které mohou mít celkovou kapacitu až 24 GB.

Společnost Kingston již sady paměťových modulů HyperX T1 Black DD3 s taktem 1600 MHz s kapacitami 24, 12 a 6 GB dodává, a to ve třech konfiguracích. Paměťové moduly HyperX společnosti Kingston mají doživotní záruku a bezplatnou nepřetržitou technickou podporu.

Doporučené koncové ceny:

  • 24 GB 1600 MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Sada 6ks) XMP T1Black Series CL9-9-9-27 za 7 669 Kč,
  • 12 GB 1600 MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Sada 3 ks) XMP T1 Black Series CL9-9-9-27 za 3 834 Kč,
  • 6 GB 1600 MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Sada 3 ks) XMP T1 Black Series CL9-9-9-27 za 2 088 Kč.

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen