Konference Distree EMEA 2013 přinese více obsahu pro retailery i e-tailery

11. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na začátku příštího roku se koná v pořadí již 11. setkání Distree EMEA určené pro ICT a CE výrobce, distributory a resellery z regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky. Co nového se chystá?

Farouk HemrajDistree EMEA 2013 se koná stejně jako minulý rok v Monackém Monte Carlu v hotelu Fairmont a připadá na datum 19. až 22. 2. 2013.

Rostoucí zájem ze strany retailerů a e-tailerů přivedl organizátory k úpravě programu a této skupině tak letos vyhradí větší prostor.

„Pro Distree EMEA 2013 jsme zvětšili počet míst vyhrazených pro reailery a e-tailery. Z této skupiny se bude účastnit přibližně 150 firem a je tak logické připravit pro ně  specifický program,“ říká Farouk Hemraj, CEO a spoluzakladatel Distree.

Na Distree EMEA 2013 jsou pozváni všichni hlavní evropští retaileři a e-taileři a také silní hráči z rozvojových trhů jako je severní Afrika a východní Evropa.

Konference je rozdělena na čtyři hlavní tematické celky – distribuce v rozvojových trzích, evropská distribuce, retaileři a e-taileři a strategické fórum pro výrobce. Na programu Distree 2013 budou také workshopy s channel odborníky.

Cyber25

„Je důležité zachovat formát Distree EMEA svěží a odpovídající potřebám účastníků. Jsme přesvědčení, že množství dostupného obsahu a jeho flexibilita dovolí každému z účastníků postavit si vlastní agendu tak, aby odpovídala jeho business potřebám,“ říká k programu konference CEO Farouk Hemraj.

Organizátoři očekávají, že konference se účastní více jak 1 000 zástupců společností ze 75 zemí z regionu EMEA a přibližně 130 výrobců. Registrovat na konferenci se můžete na oficiálních stránkách Distree 2013.

Zdroj: Distree Events

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem