Konica Minolta uvedla dvě černobílé A4 multifunkce pro SBM segment

13. 3. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Konica Minolta
Modely jsou podle výrobce odpovědí na rostoucí poptávku po cenově nenáročných a úsporných zařízeních.

Společnost Konica Minolta oznámila uvedení nových multifunkcí bizhub 3320 a bizhub 4020. Jde o kompaktní černobílá A4 zařízení navržená výrobcem pro potřeby malých a středních pracovních skupin, domácích kanceláří či živnostníků.

Cílem těchto přístrojů je podle výrobce zajištění základních funkce, jako je tisk, skenování, kopírování či faxování, při zachování nízkých pořizovacích a provozních nákladů.

Bizhub 4020 nabízí oproti modelu 3320 větší ovládací dotykový panel a vstup pro USB zařízení, ze kterého je možné tisknout, stejně jako je do něj možné skenovat. Dále disponuje třemi oddělenými vstupy pro papír s celkovou kapacitou až 2000 listů.

Multifunkce jsou vybaveny možností automatického zasílání naskenovaných dokumentů na e-mail či firemní server. Funkce vzdáleného dohledu má umožnit umožňuje sledovat stav tonerů či množství papíru v zásobnících.

Cyber25

Obě zařízení dále nabízejí možnost oboustranného tisku, a dále jsou například vybaveny funkcí pro zajištění nízké spotřeby energie, která po určité době nečinnosti automaticky uvede celé zařízení do úsporného režimu.

Zdroj: Konica Minolta

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen