Konkurence: Alza bude ve vánoční sezóně lákat zákazníky na rozložení plateb

31. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © vilisov - Fotolia.com
Nová služba s názvem Třetinka umožní nákup vybraného zboží za třetinu ceny, přičemž zbytek zákazník doplatí kdykoliv během následujících tří měsíců. Nejedná se přitom o spotřebitelský úvěr a zákazník nezaplatí ani korunu navíc.

Společnost Alza.cz zavádí novou službu s názvem Třetinka, která zákazníkům umožní rozložit platbu za vybrané zboží. Princip je jednoduchý – zájemce si vybere produkt, zaplatí třetinu ceny a zbytek doplatí během následujících tří měsíců.

Alza uvádí, že Třetinka je ideálním řešením pro zákazníky, kteří nechtějí zatížit svůj rozpočet velkým jednorázovým výdajem nebo mají obavu vzít si spotřebitelský úvěr. Třetinka tak může například pomoci rodinám lépe rozložit náklady na nákup vánočních dárků.

Vyšší platební komfort nezatížený úvěrem jsme na trhu pro naše zákazníky postrádali. Proto jsme službu interně sami vymysleli a implementovali do systémů,“ uvedl finanční ředitel společnosti Jiří Ponrt.

Zákazníky mají k využití služby motivovat další dva faktory. Zaprvé nebudou při využití Třetinky muset platit žádné úroky, poplatky nebo navýšení, zadruhé budou v případě platební neschopnosti moci zboží vrátit a uzavřít s Alzou individuální dohodu o narovnání.

Channeltrends letní speciál

Třetinka bude přednostně nabídnuta členům programu Alza Premium a v dalších týdnech začne být dostupná i pro další zákazníky.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta