Konkurence: Alza.cz a S&T CZ spolu otevřely servisní středisko

13. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Servisní divize systémového integrátora S&T CZ a internetový prodejce elektroniky a výpočetní techniky Alza.cz otevřeli v pražských Holešovicích nové centrum zákaznické podpory. K čemu slouží a proč se firmy rozhodly ke spolupráci?

Alza.cz představila další významnou službu pro své zákazníky.Nové servisní středisko S&T CZ je dostupné přímo v areálu Alza.cz v Holešovicích.  Řešit bude všechny opravy reklamovaných produktů Alza.cz, na které je autorizované. Kromě zákazníků internetového prodejce je centrum otevřené široké veřejnosti.

Centrum bude zajišťovat autorizovaný záruční i pozáruční servis notebooků, stolních počítačů a tiskáren značek HP, Fujitsu, Xerox, Epson a 3M. Podaří se tak urychlit vyřízení oprav na pět pracovních dnů,“ řekl Ondřej Hněvkovský, ředitel servisu společnosti S&T CZ.

Cyber25

Z nové pobočky těží zejména její zákazníci, protože mohou směřovat do dobře známé destinace a nemusí hledat, kde se autorizovaný servis nalézá. Veškeré provozní záležitosti budou průběžně odlaďovány tak, aby odpovídaly potřebám společných zákazníků Alza.cz a S&T,“ vysvětlil pro ChannelWorld důvody spolupráce Martin Lakomý, ředitel oddělení péče o zákazníky v Alza.cz.

Společnosti se dohodly na provozu společného servisního střediska na základě předchozí spolupráce. Jde již o druhou servisní pobočku S&T CZ v Praze. Další pobočky má firma v Brně, Liberci, Plzni, Českých Budějovicích, Pardubicích, Olomouci a Ostravě.

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem