Konkurence: Alza spouští nový klubový program Alza Premium

13. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Za roční poplatek 2 490 Kč nebo 95 eur dostane zákazník dopravu zdarma, vracení zboží do měsíce místo dvou týdnů nebo přístup k velké knihovně filmů a hudebních skladeb.

Internetový obchodník Alza.cz oznámil spuštění nového programu Alze Premium, který svým účastníkům nabídne bezplatnou dopravu na cokoliv, ale také přednostní výdej, možnost vrátit zboží až do jednoho měsíce, tisíce filmů a miliony skladeb bez reklam a nutnosti stahování.

Jde o obdobu služby, kterou e-tailový lídr Amazon nabízí pod značkou Prime.

Služba Alza Premium je založena na principu klubového členství. Roční členství stojí 2 490 Kč nebo 95 eur, přičemž Alza zákazníkům nabízí první měsíc na zkoušku zdarma.

Zavedení programu je podle strategického obchodního ředitele Alzy Olega Vojtíška logickým krokem a reakcí na rostoucí sortiment.

V nabídce klubu je dále také více než 1 500 filmů a dva miliony hudebních skladeb. Všechny filmy a hudba jsou na jednom místě, není nutné je stahovat a jsou bez reklam. Podle Vojtíška Alza tuto sbírku neustále aktualizuje, a to tempem až deset tisíc nových skladeb týdně.

Více o novém programu Alza Premium najdete zde.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy
Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo
Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo
Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době