Konkurence: AutoCont zveřejnil výsledky. Utržil 2,39 miliardy

11. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

AutoCont CZ, dodavatel služeb a řešení na poli informačních a komunikačních technologií v České republice a na Slovensku, si v náročném roce 2009 udržel tržby a podařilo se mu navýšit zisk. Jakých výsledků firma dosáhla?

Podle předběžných výsledků dosáhl AutoCont v roce 2009 tržby 2,39 miliardy korun, což je o 10 milionů více než v roce předcházejícímPodle předběžných výsledků, které zaslal ChannelWorldu, dosáhl AutoCont v roce 2009 tržby 2,39 miliardy korun, což je o 10 milionů více než v roce předcházejícím. Za prodané zboží utržil AutoCont 1,651 miliardy korun. Zbytek, tedy 738 milionů tvořily poskytované služby.

Zvýšil se i zisk před zdaněním. Ten rostl o 5 % na konečných 126 milionů korun. Pozitivní trend se firmě podařilo udržet i přes velmi náročný rok 2009.

„Klíčové je, že jsme upevnili naši pozici v segmentu dodávek pro malé a především střední soukromé firmy, odkud tradičně generujeme 80 procent tržeb společnosti,“ komentoval v tiskovém oznámení výsledky ředitel AutoCont CZ,  Martin Grigar. Ředitel také doplnil, že ve výsledcích za rok 2009 se pozitivně projevila i široká nabídka činností AutoContu na poli ICT, která snáze umožnila překonat náročné období.

Čtěte dále

Samsung přináší službu Home Appliance Remote Management i do Česka
Samsung přináší službu Home Appliance Remote Management i do Česka
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Roman Kalivoda (SWS)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Roman Kalivoda (SWS)
Firmy na ransomwarové útoky reagují rychleji, výkupné klesá
Firmy na ransomwarové útoky reagují rychleji, výkupné klesá
Kulatý stůl o distribuci: Specializované vztahy a podpora (3. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specializované vztahy a podpora (3. díl)
Češi přicházejí na chuť AI nástrojům, denně s nimi pracuje každý čtvrtý
Češi přicházejí na chuť AI nástrojům, denně s nimi pracuje každý čtvrtý
Jak vybrat správné obrázky na web: pohledem zákazníka i vyhledávačů
Jak vybrat správné obrázky na web: pohledem zákazníka i vyhledávačů