Konkurence: ČD – Telematika certifikovaným partnerem Microsoft Dynamics

14. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Microsoft rozšířil řady svých certifikovaných partnerů. Kolik firem nyní nabízí Dynamics a jaké jsou podmínky certifikace? Na jakou oblast a služby se zaměřuje Telematika?

ČD - Telematika získala certifikaci Microsoftu v oblasti Microsoft Dynamics se specializací na systém Microsoft Dynamics CRM, který slouží k řízení vztahů se zákazníky. Certifikace je udělována na dva roky a předchází ji podpis smlouvy CSA "Certified Software Advisor". Další podmínkou jejího získání je složení certifikačních zkoušek. V tomto případě je třeba mít tři zaměstnance ve firmě, kteří projdou řadou školení a musí prokázat znalosti a schopnosti pro úspěšné nasazení CRM systémů u zákazníka.

Channeltrends letní speciál

ČD - Telematika nyní může zákazníkům nabízet zavádění, přizpůsobení či údržbu systému Microsoft Dynamics CRM. Certifikovaným partnerem Microsoftu (certified partner) se stala Telematika vůbec poprvé. Předtím se softwarovým výrobcem spolupracovala na úrovni "Registrovaný partner".

Microsoft má v současnosti 56 partnerů v oblasti Microsoft Dynamics, 25 z nich má specializaci na CRM. Samotné certifikace Microsoft Dynamics byly přejmenovány z certifikací Microsoft Business Solution v polovině loňského roku.

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků