Konkurence: CZC.cz byl největším březnovým zadavatelem on-line reklamy

15. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
Objem on-line reklamy v ČR v březnu stoupal. V žebříčku největších zadavatelů v projektu AdMonitoring předstihl e-tail CZC.cz mobilní operátory a s investicí 13,9 milionu korun skončil na prvním místě.

Pravidelná měsíční zpráva projektu AdMonitoring, provozovaného společností Mediaresearch, ukázala, že největším zadavatelem internetové display reklamy byla v březnu 2014 v České republice společnost CZC.cz.

Firma využila reklamní prostor v ceníkové hodnotě 13,9 milionu korun a překonala mobilní operátory, kteří skončili na dalších místech.

Stříbrnou příčku obsadil Vodafone s prostorem ze 12,4 milionu korun a třetí byl T-Mobile, který do reklamy investoval 11,5 milionu korun.

Podle zprávy využili zadavatelé v březnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 485 milionů korun. To podle Mediaresearch představuje 19% meziměsíční nárůst, ale zároveň také 14% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti