Konkurence: CZC.cz byl největším březnovým zadavatelem on-line reklamy

15. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
Objem on-line reklamy v ČR v březnu stoupal. V žebříčku největších zadavatelů v projektu AdMonitoring předstihl e-tail CZC.cz mobilní operátory a s investicí 13,9 milionu korun skončil na prvním místě.

Pravidelná měsíční zpráva projektu AdMonitoring, provozovaného společností Mediaresearch, ukázala, že největším zadavatelem internetové display reklamy byla v březnu 2014 v České republice společnost CZC.cz.

Firma využila reklamní prostor v ceníkové hodnotě 13,9 milionu korun a překonala mobilní operátory, kteří skončili na dalších místech.

Stříbrnou příčku obsadil Vodafone s prostorem ze 12,4 milionu korun a třetí byl T-Mobile, který do reklamy investoval 11,5 milionu korun.

Podle zprávy využili zadavatelé v březnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 485 milionů korun. To podle Mediaresearch představuje 19% meziměsíční nárůst, ale zároveň také 14% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem