Konkurence: Datart oblékl svůj e-shop do nového a modernizuje i prodejny

12. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Nová podoba e-shopu se inspirovala moderními trendy, dostala nový košík, upozorňuje zákazníka na aktuální slevy a přizpůsobuje nabídku podle chování ostatních zákazníků. Datart zároveň s tím postupně předělává i své kamenné prodejny.

Prodejce elektroniky Datart spustil se začátkem školního roku novou podobu svého internetového obchodu. Nový web podle Datartu přináší výrazně přehlednější uživatelské prostředí, vyhledávání nebo popisy produktů, má zcela nový košík a přizpůsobuje se uživateli na základě reálného chování ostatních zákazníků.

Důraz jsme kladli na přehlednost a inspirovali jsme se především aktuálními trendy a logickým seskupováním objektů. To je známé například ze sociálních sítí,“ uvedl Jan Samko, marketingový ředitel společnosti.

Aktualizace obsahuje nejen nový design, ale i řadu pomocníků a inteligentních plug-inů. Ty mění stránky podle potřeb a individuálního chování zákazníků, kteří zboží již nakoupili či vyhledávali. Takto vytvořený obsah pomáhá zákazníkům při výběru a asistuje těm, kteří nemají dostatečné technické znalosti.

Uživatel zjistí jaké aktuální slevy a akce Datart nabízí, jaké zboží je nejprodávanější, podle čeho vybrat daný spotřebič nebo si může přečíst recenze konkrétních produktů. Rady a návody, jak vybrat jednotlivé spotřebiče, najde uživatel hned na úvodní stránce.

Channeltrends letní speciál

Nový vzhled internetového obchodu jedním z kroků v redesignu prodejen Datartu. Společně s e-shopem probíhá expanze i v kamenných prodejnách. Do konce roku Datart představí ještě dvě nové prodejny v Jihlavě a Trnavě a jednu kompletně modernizovanou v Ostravě.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen