Konkurence: Deloitte je globálním implementačním partnerem hybris software

14. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Hybris Software, Deloitte
Dohoda vychází z dlouholeté spolupráce obou společností.

Společnost Deloitte se stala globálním implementačním partnerem společnosti hybris software, patřící pod společnost SAP. Obě firmy spolu nyní nabízí systémy pro zapojení zákazníků a pro spolupráci v modelu B2B.

Společnost Deloitte vychází z tříleté zkušenosti s implementací softwaru hybris. Formální stvrzení spolupráce společnosti Deloitte s SAP hybris přinese klientům nejen dostupnost díky celosvětové přítomnosti firmy Deloitte, ale také možnost využití jejích schopností v oblasti studiových návrhů a rozsáhlých oborových znalostí na poli B2B a B2C vztahů,“ uvedl Petr Viktora, partner v oddělení ICT poradenství společnosti Deloitte.

Podepsaná dohoda podle vyjádření společností navazuje na spolupráci na proběhlých implementačních projektech v České republice a střední Evropě, odkazuje na projekty s globální působností expertů Deloitte a má pohlubovat začlenění České republiky do globální sítě Deloitte Digital.

Channeltrends letní speciál

V budoucnosti směřujeme k dobudování kompetenčního centra pro celý region střední Evropy,“ dodal Petr Viktora.

Zdroj: Deloitte

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků