Konkurence: ePlicar posílí partnerskou síť Inforu v oblasti automotive

4. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Infor, ePlicar
Společnost Infor oznámila, že se firma ePlicar připojila k programu Infor Partner Network (IPN) a bude dodávat podnikový aplikační software Infor a poskytovat další služby.

Konkurence: ePlicar posílí partnerskou síť Inforu v oblasti automotiveSpolečnost ePlicar se zaměři na prodej a služby spojené s aplikacemi Infor LN, a Infor EPM (Enterprise Performance Management) v České republice, uvádí výrobce podnikových systémů.

Uzavřením nového partnerství Infor posiluje svou přítomnost v České republice a své zaměření na automobilový průmysl v regionu.

Mezi zákazníky společnosti ePlicar se například řadí Faurecia, Hella, SAS Autotechnik, Knorr Bremse a další. Infor v automobilovém odvětví dodává svůj systém například do firem Motorpal, Rompa CZ či Daido Metal.

Zejména v automobilovém průmyslu má (Infor) díky svým řešením a jedinečnému know-how silnou pozici, a proto byla pro naši firmu zaměřující se na automotive přirozenou volbou. Nyní budeme moci českým a slovenským výrobcům poskytovat produkty a služby v ještě větší šíři a vyšší kvalitě a především větší komplexnost řešení,“ uvedl v tiskovém oznámení Jiří Obermaier, jednatel společnosti ePlicar.

Channeltrends letní speciál

ePlicar je partner, který svým zákazníkům poskytuje specifickou expertízu a vysokou přidanou hodnotu, díky kterým umožňuje výrobním podnikům zefektivňovat své podnikání a lépe konkurovat na trhu,“ dodala ke jmenování nového partnera Monika Vitásková, manažerka pro nepřímý prodej Infor Česká republika.

Infor uvádí, že jeho prodejní kanál generuje přibližně jednu čtvrtina obratu ze softwarových licencí.

Zdroj: Infor

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků