Konkurence: Evropské firmy loni přes Amazon Marketplace prodaly zboží za 2,8 miliardy eur

8. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Franck Boston - Fotolia.com
Amazon oznámil, že v roce 2014 se počet evropských firem využívajících službu Amazon Marketplace zvedl téměř o polovinu.

Společnost Amazon slaví úspěch své služby Amazon Marketplace, která umožňuje evropským firmám prodávat jejich produkty zákazníkům Amazonu.

Firmy, které prodávají své zboží prostřednictvím evropských stránek společnosti, v roce 2014 vydělaly rekordní 2,8 miliardy eur na prodejích v rámci EU.

Amazon v oznámení mluví o obratech prodejců, avšak podle citovaných firem jde často o distributory a výrobce (Skinzone, Platinet, KS Distribution a další).

Další miliardy eur tyto firmy měly vydělat na prodejích zboží zákazníkům Amazonu uvnitř jejich domovských zemí (například britští prodejci britským zákazníkům) a také mimo Evropu (například němečtí prodejci americkým zákazníkům).

Amazon uvádí, že počet evropských "prodejců", kteří takto exportují své zboží zákazníkům mimo své domovské země, za posledních 12 měsíců vzrostl téměř o 50 %.

Jeden evropský trh

Amazon bere Evropu jako jeden trh od chvíle, kdy jsme sem před více než 15 lety vstoupili. Provozujeme obchody v pěti různých jazykových mutacích a nabízíme v nich přes 100 milionů produktů. Ty posíláme do celé Evropské unie – a to jak za Amazon, tak i za naše prodejce,“ uvedl Francois Saugier, ředitel služeb Amazonu pro evropské prodejce.

Amazon v Evropě provozuje 28 distribučních center v sedmi evropských zemích včetně ČR a Polska.

Zdroj: Amazon

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu