Konkurence: Internet Mall na Slovensku prohlubuje ztrátu

22. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © borzaya - Fotolia.com
Společnost Internet Mall Slovakia za loňský rok podle výsledků v obchodním rejstříku i přes nárůst tržeb prohloubila ztrátu o 73 %.

Konkurence: Internet Mall na Slovensku prohlubuje ztrátuPodle účetní uzávěrky, jež vyšla v Obchodním věstníku ze 16. 11. 2012 dostupném na serveru zbierka.sk, dosáhl Internet Mall Slovakia za poslední účetní  rok končící 31. 3. 2012 celkových tržeb 19,19 milionu eur. Oproti předchozímu roku to představuje výrazný nárůst o téměř 75 %.

I přesto slovenská pobočka českého e-tailu Internet Mall prohloubila ztrátu před zdaněním na 1,31 milionu eur, tedy o 73 % z částky 757 891 eur v roce 2010. Vlastní jmění společnosti tak nyní činí mínus 3,6 milionu eur.

Channeltrends letní speciál

Důvodem je podobně výrazný nárůst nákladů vynaložených na pořízení zboží. Ty vzrostly meziročně z 10,2 milionů na 18,1 milionu eur. Podle rozvahy Internet Mall Slovakia za minulé účetní období vznikly ostatní dlouhodobé závazky v rámci konsolidovaného celku na 2,4 milionu eur.

Na slovenském trhu působí Internet Mall od roku 2005, pobočka na Slovensku tak vznikla o pět let později, než bylo založené české zastoupení (2000). Internetový prodejce spotřební elektroniky, výpočetní techniky, ale i sportovního vybavení či oblečení a hobby působí také na maďarském, německém a polském trhu.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem