Konkurence: Nay pohltí svůj dceřiný e-shop Shoppie.sk a pustí se do omnichannelu

3. 4. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Nay
Po sedmi letech a třech oceněních pro slovenský e-shop roku v kategorii elektroniky končí provoz Shoppie.sk. Obchod se v rámci změny prodejní strategie sloučí se svou mateřskou značkou Nay.

Slovenský e-shop Shoppie.sk ukončí ke 20. 4. 2017 provoz a jeho zákazníci budou přesměrování na stránky řetězce Nay. Nejedná se o akvizici, neboť Shoppie patřil společnosti Nay již od svého založení. Jeho sloučení s mateřskou značkou je důsledkem nové strategie.

„Shoppie považujeme za veľmi úspešný projekt, ktorý splnil svoju úlohu. Aj vďaka nemu sme mohli dlhodobo sledovať trendy a zákaznícke preferencie,“ uvedl Martin Derňar, ředitel internetového prodeje Nay a donedávna jednatel dceřiné firmy, které Shoppie provozovala.

Shoppie sloužilo kromě samotného prodeje elektroniky i jako testovací platforma pro získávání informací o preferencích zákazníků porovnávání různých prodejních modelů, konkrétně e-tailu, retailu a omnichannelu.

Channeltrends letní speciál

„Náš predpoklad, že všetky tieto prístupy sa prekrývajú v omnichannelovom prístupe, ktorý súčasný zákazník preferuje najviac, sa v plnej miere potvrdil, “ uvedl Derňar s tím, že omnichannel se stane jádrem nové strategie společnosti Nay.

Zdroj: Nay

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen