Konkurence: Německý Amazon se naučil česky

8. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Amazon
Nákupní portál Amazon.de nově mluví česky. Tuzemští zákazníci budou podle Amazonu moci pohodlně nakupovat ve svém mateřském jazyce a zároveň se tak otevírají dveře tisícům dalších prodejců, kteří budou přes portál moci expandovat na český trh.

Česky mluvící zákazníci si nyní mohou na německém portálu globálního gigantu Amazon přepnout preferovaný jazyk z němčiny na češtinu. V současnosti jsou dostupné miliony přeložených názvů produktů a dalších částí webu, například sekce Můj účet.

Amazon.de poskytuje také kompletní českou navigaci, český zákaznický servis s emailovou i telefonickou podporou a v neposlední řadě také objednávky a zásilku zboží. Další funkce v českém jazyce mají postupně přibývat.

Na Amazon.de si mohou zákazníci vybírat ze široké nabídky produktů ve více než 30 kategoriích a nechat si je doručit prostřednictvím logistické sítě Amazonu. Zákazníci, kteří na potálu nakupují opakovaně, si mohou preferenci češtiny uložit.

Amazon upozorňuje, že tímto krokem se otevírají dveře také tisícům prodejců, kteří prostřednictvím Amazon.de získávají možnost rozšířit své podnikání za hranice a oslovit i česky mluvící zákazníky.

Zdroj: Amazon

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen