Konkurence: Obrat Alza.cz za rok 2013 rostl o 20 %

6. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © vilisov - Fotolia.com
Největší český e-tailer, společnost Alza.cz, dosáhla podle oznámení v roce 2013 neauditovaného obratu 9,222 miliardy korun.

Alza.cz, jejíž obrat bez DPH za rok 2013 činil 9,2 miliardy korun, vyřídila za předchozích 23 měsíců více než 3 miliony internetových objednávek.

V noteboocích dosáhl e-tailer údajně 12% růstu. Největší nárůst prodejů měla Alza.cz zaznamenat u tabletů, ultrabooků a smartphonů. Velký zájem měl být loni i o produkty z oblasti domácího elektra a elektronických knih.

Rekordní výsledky přičítáme zejména kvalitě našich služeb, která je dle měření věrnosti zákazníků metodikou NPS naprosto srovnatelná s nejlepšími světovými hráči,“ uvedl v oznámení Oldřich Kurz z Alza.cz.

Na úspěchu se podílí i širší sortiment

Za uplynulý rok rozšířila Alza svou nabídku z 32 tisíc na téměř 50 tisíc položek, z nichž je převážná většina skladem.

Kromě rozšíření počtu produktů v tradičních segmentech elektro, výpočetní technika a domácí elektroniku zařadil e-shop do nabídky také elektronické licence, elektronické knihy, hobby nářadí a autopříslušenství, poloprofesionální a profesionální produkty z oblasti audio/video či produktovou řadu péče o zdraví.

Graf: Roční obrat Alza.cz v mil. Kč

Cyber25

Graf: Roční obrat Alza.cz v mil. Kč

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen