Konkurence: Samsung otevřel a Slovensku čtvrtou prodejnu

25. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Samsung Electronics
Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak otevřela svoji čtvrtou značkovou prodejnu na slovenském trhu.

Konkurence: Samsung otevřel a Slovensku čtvrtou prodejnuPo Samsung Galerii v Polusu a prodejnách v nitranském Centru Nitra a košickém Auparku tak přibyla další v nově otevřeném nákupním centru Centrál v Bratislavě.

Prodejna je společným projektem Samsungu a provozovatele – společnosti Electro Expert. Nachází se v 1. podzemním nákupního centra Centrál v ulici Metoděje 6.

Na ploše přes 200 metrů čtverečních je k dispozici vyškolený personál, návštěvníci si mohou vyzkoušet nejnovější produkty značky Samsung z černé a bílé techniky, mobilních zařízení, notebooků a ultrabooků.

Cyber25

Součástí prodejny jsou i dvě novinky. Tzv. Smart interactive experience zone je odhlučněná místnost, v níž mají návštěvníci možnost si vyzkoušet nejnovější televizor, domácí kino nebo tablet. Druhou novinkou je hrací stěna složená ze šesti LCD panelů, před kterou se mohou usadit dva hráči a zahrát si jednu z nabízených her.

Samsung u příležitosti otevření prodejny představil na Slovensku svůj největší a zároveň nejvybavenější 75“ 3D LED televizor Samsung Série 9, který nese označení UE75ES9000. Vyrábí se na Slovensku v závodě Samsung Electronics Slovakia v Galantě.

Zdroj: Samsung Electronics

Čtěte dále

ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2