Konkurence: T.S. Bohemia, CZC.cz, Mall.cz a Datart si odnesly dílčí ocenění ShopRoku

23. 3. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Heureka.cz
Devátý ročník soutěže ShopRoku pořádané nákupním rádcem Heureka.cz zná své vítěze. E-shopy z oblasti ICT tentokrát na nejvyšší příčky nedosáhly, odnesly si však ceny z dílčích kategoriích.

Nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze již devátého ročníku soutěže ShopRoku, v níž odborný panel a spotřebitelé vybírají nejlepší české e-shopy. Absolutním vítězem se opět stal obchod s parfémy Notino.cz, cenu popurarity si odnesl OnlineShop.cz a ocenění odborné poroty získal Mixit.

Zákazníci letos udělili svým oblíbeným e-shopům rekordní počet hlasů, celkem 138 000. Další důkaz toho, že online nakupování v Česku roste a je o něj zájem,“ pochvaloval si Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz.

„Letos jsme nově vyhlásili nejen celkového vítěze Ceny popularity, ale zároveň jsme zveřejňovali vítěze i v jednotlivých kategoriích,“ dodal Braverman a připomněl, že česká elektronická komerce vloni dosáhla dalšího rekordního nárůstu.

Vítězem Ceny kvality v dílčí kategorii Elektro se stal Datart následovaný e-shopy Centrum FotoŠkoda a Megapixel.cz. V kategorii ICT pak zvátězila T.S. Bohemia před CZC.cz a TisknuLevne.cz. Portál Mall.cz pak získal druhou příčku v kategorii Obchodní domy.

Co se týče dílčích vítězů Ceny popularity, v kategorii Elektro (stejně jako celkově) zvítězil OnlineShop.cz. V kategorii Obchodní domy spotřebitelé nejčastěji hlasovali pro Mall.cz a nejpopulárnějším prodejcem ICT se stalo CZC.cz

Channeltrends letní speciál

Kompletní výsledky soutěže nadete na jejích stránkách.

Zdroj: Heureka.cz

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)