Konkurence: Tržby Kasa.cz byly v letošní nejsilnější den e-shopů o polovinu vyšší než loni

25. 12. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Edyta Pawlowska - Fotolia.com
Tržby na Kasa.cz byly podle oznámení e-shopu v letošní nejsilnější den o 50 % vyšší, než se očekávalo a zároveň o polovinu překonaly nejsilnější den předcházejícího roku, kterým bylo pondělí 12.12.2011.

Konkurence: Tržby Kasa.cz byly v letošní nejsilnější den e-shopů o polovinu vyšší než loniVe čtvrtek 13. 12. 2012 dosáhla Kasa.cz s téměř 4 000 odbavenými objednávkami nejsilnějšího prodejního dne ve své historii. Překonala prý i pondělí 10. 12. 2012, které mělo být podle APEK nejsilnějším dnem předvánočních nákupů s celkovými tržbami e-shopů 780 milionů korun.

Tržby na Kasa.cz dne 13. 12. o polovinu překonaly nejsilnější den předcházejícího roku, kterým bylo pondělí 12.12.2011. Nejvyšší v historii Kasa.cz byly také údajně prodeje z e-mailových kampaní, které měly dosáhnout téměř dvojnásobku dosavadního maxima.

Rekord zaznamenaly podle Kasa.cz také přímé prodeje v prodejnách Kasahouse v Praze, v Brně a v Ostravě. Celkové vánoční tržby Kasa.cz vzrostly meziročně o 30 %, uvádí internetový prodejce.

Přispěly k tomu rozsáhlé skladové zásoby, dostupnost prodejen Kasahouse i nízké ceny jak v porovnání s kamennými prodejnami, tak jinými e-shopy,“ dodala v oznámení Jitka Součková, tisková mluvčí Kasa.cz.

Channeltrends letní speciál

Průměrná cena objednávky klesla

Cena průměrné předvánoční objednávky na Kasa.cz letos mírně klesla, a to z loňských 3 700 Kč na letošních 3 600 Kč. Nejprodávanějším zbožím letošních vánoc na tomto e-shopu byly především čtečky elektronických knih, tablety, roboty, mixéry, espressa, TV a hobby nářadí, uvádí Kasa.cz.

Zákazníci si v 60 % případů přišli své zboží vyzvednout do některého z Kasahousů, pouze 40 % jich volilo dopravu zboží na uvedenou adresu. K nejčastějším způsobům platby proto patřila hotovost či úhrada platební kartou, dříve populární dobírka se propadla až na třetí místo,“ dodává Kasa.cz ve zprávě pro média.

Zdroj: Kasa.cz

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen