Larissa Crandallová je viceprezidentkou pro prodejní kanály ve Veeamu

9. 12. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Veeam Software
Crandallová bude spolupracovat s prodejními, marketingovými a vývojovými týmy a inženýry společnosti na vytváření strategických plánů.

Společnost Veeam Software oznámila, že do funkce viceprezidentky pro globální prodejní kanály a aliance jmenovala Larissu Crandallovou. V nové roli bude řídit investice společnosti Veeam do globálního partnerského a aliančního ekosystému.

Crandallová působila celou svou dosavadní kariéru v prodejním kanálu, kde pracovala pro dodavatele v oblasti zabezpečení, sítí a cloudu. Zásadní období její kariéry je spojeno se společností Connection, dodavatelem řešení s týmy v podnikovém, komerčním i veřejném sektoru.

Do Veeamu přichází po čtyřech letech ve společnosti Gigamon, kde vedla globální prodejní kanál a aliance a kde dosáhla rekordního růstu prodejního kanálu, rozvíjela partnerský program a byla nedílnou součástí strategie orientované na partnery.

Cyber25

Crandallová se také podílela na tvorbě příručky Gigamon Playbook, vytvářela kreativní programy na podporu generování poptávky, školení a zvyšování kvalifikace a zabývala se rozvojem strategií pro vstup na trh s cílem urychlit růst příjmů.

Zdroj: Veeam Software

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen