Lenovo chce tisíce nových partnerů v regionu EMEA a představuje vylepšení podpory

19. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © valentinT - Fotolia.com
Společnost představila výrazné změny v partnerském programu Lenovo ONE včetně například nové vstupní úrovně, bonusů pro prodej v klíčových segmentech nebo nových obchodních týmů určených ke vytváření příležitostí. Partneři budou také moci získat nové certifikace v oblasti datacenter.

Společnost Lenovo představila novinky ve svém partnerském programu Lenovo ONE, jejichž cílem je usnadnit partnerům práci i přístup k aktivitám společnosti. Lenovo má ambici rozšířit svou síť v regionu EMEA o 5 000 dalších partnerů a představené změny mají tedy zároveň posloužit jako lákadlo pro nové tváře.

Nová vstupní úroveň a podpora prodeje

Zásadní novinkou je zvýšení investic do vytváření obchodních příležitostí. Lenovo vytvoří nové týmy čítající celkem 170 obchodních zástupců pro podporu prodeje napříč regionem EMEA, jejichž úkolem bude rozvoj byznysu v sektoru malých a středních podniků.

Do partnerského programu přibyla nová vstupní kategorie „Akreditovaný partner“, která má zjednodušit proces kvalifikace a poskytnou okamžité rabaty od prvního dolaru a přístup k prodejní podpoře Lenovo Sales Support.

Další novinkou je motivační program StarSeller, který poskytne přírůstkové bonusy pro vybrané produkty s cílem zvýšit výsledky v klíčových segmentech. Noví registrovaní partneři se také budou moci zúčastnit každotýdenní soutěže.

Nové certifikace pro datacentra

V neposlední řadě Lenovo představilo nové certifikace v rámci divize Data Center Group. Partneři budou moci získat prodejní a technicko-prodejní osvědčení v segmentu produktů pro datacentra, který Lenovo považuje za jeden z klíčových.

Společnost zároveň spustila nové automatizované platformy, které například poskytnou okamžité naceňování pro distributory. Změny se mají dotknout i webového portálu, který nabídne přehled celého portfolia, prodejní nástroje, marketingovou platformu, registraci akcí a další funkce.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu