Lenovo: monitory ThinkVision

30. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Lenovo představuje monitory ThinkVision LT1952, LT2252p a LT2452p s LED podsvícením, vysokým rozlišením, širokou nabídkou portů a nastavitelnými stojany.
  • Výrobce: Lenovo
  • Distributoři ČR: AT Computers, SWS, Tech Data Distribution
  • Distributoři SR: Asbis SK, eD system Slovakia, SWS Distribution SK
  • Více informací: www.lenovo.cz

Monitory ThinkVision LT1952p a LT2252p používají až 85 procent recyklovaného materiálu a plní požadavky Energy Star 5.0 na nízkou spotřebu energie v pohotovostním režimu. Monitory ThinkVision jsou dodávány v obalech z recyklovaných materiálů, které jsou dále recyklovatelné.

Monitory ThinkVision LT1952p, LT2252p a LT2452p splňují i další ekologické certifikace. Jsou certifikované jako TCO Edge 1.1, splňují požadavky na Energy Star 5.0 a jsou hodnocené jako Epeat Gold.

ThinkVision LT2452p disponuje rozlišením 1920×1200, širokoúhlým IPS panelem s pozorovacími úhly až 178°/178° a čtyřmi USB porty pro připojení k USB zařízení. Monitory lze také naklánět, otáčet a zvedat.

Doporučené koncové ceny:

Model ThinkVision LT1952p bude k dispozici za cenu od 2590 Kč bez DPH, ThinkVision LT2252p za cenu od 3490 Kč bez DPH a ThinkVision LT2452p za cenu od 5690 Kč bez DPH.

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen