Lenovo obhájilo zařazení do žebříčku nejlepších značek

18. 10. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Lenovo
Společnost Lenovo je druhým rokem v řadě součástí žebříčku Interbrand Best Global Brands roku 2016.

Mezi nejlepších sto značek světa bylo Lenovo zařazeno zejména díky investicím do inovativních produktů a rozvoje značky. Žebříček, který každoročně sestavuje konzultační společnost Intebrand, zahrnuje skupinu významných a světově známých značek.

Uplynulý rok se nesl ve znamení růstu a transformace značky Lenovo. Investice spojené s akvizicí společnosti Motorola Mobility a serverové divize IBM přispěly k rozšíření portfolia produktů Lenovo a k tomu, že je značka dostupná stále širšímu okruhu zákazníků.

Společnost Lenovo si zařazení k nejlepším světovým značkám zajistila jako lídr světového trhu s počítači, na kterém má více než dvacetiprocentní podíl. Zároveň je druhým největším výrobcem tabletů s operačním systémem Android, má nakročeno stát se jedním ze tří největších hráčů na poli datových center a díky ikonické značce smartphonů Moto se stále více prosazuje i na mobilním trhu.

Symbolem růstu značky Lenovo a její pozice lídra v mnoha oblastech se stal relaunch, který šel až za hranice tradičního produktového pojetí. Značky ThinkPad, Yoga, Moto a další zastřešila celofiremní idea vyjádřená sloganem „Different is Better“.

V posledním roce Lenovo prošlo transformací, během které si dokázalo udržet pozici jedné z nejznámějších a nejvlivnějších světových značek. Náš přístup k produktovým inovacím i nadále pomáhá budovat naši pověst mezi loajální skupinou fanoušků. Tito lidé věří v to, že být odlišný je v dnešním světě výhodou, což ostatně značka Lenovo reprezentuje i v novém sloganu ‚Different is Better‘,“ uvedl v oznámení David Roman, CMO společnosti Lenovo.

Cyber25

Letošní už 17. ročník žebříčku Interbrand Best Global Brands využívá k nalezení 100 nejlepších světových značek metodiku, kterázohledňuje řadu způsobů, jakými může být značka firmě prospěšná. Od přilákání těch nejlepších pracovníků, přes naplnění očekávání zákazníků až po zvýšení tržní hodnoty společnosti. 

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure