Lenovo postupně stáhne značku Motorola

12. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Motorola
Motorola, kterou Lenovo koupilo především kvůli její silné značce a popularitě na vyspělých trzích, má během několika let zmizet ze světa.

Motorola, značka, která stála u zrodu mobilních telefonů a kdysi tomuto segmentu vládla, končí. Lenovo, které Motorolu koupilo v roce 2014 od Googlu, oznámilo, že chce značku stáhnout z trhu, byť má jít o postupný proces.

Lenovo se v posledních letech stalo všestranným výrobcem, který má v portfoliu širokou škálu produktů, od telefonů a tabletů až po podniková řešení. Společnost toho dosáhla prostřednictvím akvizic – kromě Motoroly šlo především opočítačovou a serverovou divizi společnosti IBM.

Hlavním důvodem koupě Motoroly byla snaha proniknout na vyspělé trhy, zejména ten severoamerický. Známá a tradiční značka měla Lenovu pomoci prorazit na trhu, který je pro čínské firmy hůře dosažitelný než jejich „domácí vody“. Lenovo dříve tvrdilo, že chce Motorolu právě z tohoto důvodu zachovat.

Cyber25 Early

To už však neplatí. Motorola má sice existovat ještě několik let, ale známé logo s písmenem „M“ začne být doprovázeno (a nakonec zcela nahrazeno) logem samotného Lenova. Původně měla být Motorola pouze restrukturalizovaná.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Budoucnost SOC center stojí na AI, bez lidského ověřování se ale neobejdou
Budoucnost SOC center stojí na AI, bez lidského ověřování se ale neobejdou
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci