Lenovo: Povědomí o značce za tři roky vzrostlo na čtyřnásobek

14. 3. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Průzkum, který si Lenovo nechalo zpracovat, rovněž odhalil, že téměř čtvrtina respondentů z ČR plánuje v příštích šesti měsících koupi nového notebooku.

Společnost Lenovo si nechala u agentury Perfect Crowd zpracovat průzkum povědomí o značce a na základě jeho výsledků může být spokojená. Spontánní znalost značky dosáhla 65 %, podpořená necelých 90 %. V průběhu posledních tří let mělo povědomí o značce Lenovo vzrůst téměř čtyřikrát.

Jak ukazují výsledky průzkumu, znalost značky Lenovo mezi uživateli dlouhodobě roste, a to ve všech věkových kategoriích. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let přesahuje 90 %, u mužů této věkové kategorie dokonce 97 %,“ uvedla k výsledkům průzkumu Lucie Orlovská, marketingová manažerka české pobočky Lenova.

V následujících šesti měsících podle průzkumu plánuje 24 % respondentů koupi nového notebooku. Tito respondenti měli označit Lenovo jako značku, o které nejčastěji uvažují.

Největšími příznivci značky Lenovo jsou podle společnosti muži ve věku 15 až 26 let, z nichž by si značku pořídilo 45 %. Ve stejné věkové kategorii by Lenovo zvolily dvě z pěti žen.

Channeltrends letní speciál

Průzkumu se účastnilo 500 respondentů z České republiky ve věku od 15 – 50 let.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)