Lenovo propagovalo mobilní zařízení přes módu

5. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Trendy babího léta přiblížila společnost Lenovo účastníkům netradičního setkání, na kterém ve spolupráci s britskou značkou F&F představila designové notebooky a tablety ve spojení s módními kousky pro nadcházející podzim.

Akcí vedle marketingové manažerky společnosti Lenovo Lucie Orlovské provázela i módní blogerka Beáta Kaňoková, která hostům radila s výběrem vhodných střihů, barev a doplňků. Prostory observatoře Žižkovské věže tak vedle výhledu na Prahu nabídly i krásu v podobě stylových modelů (foto viz níže).

Akce ukázala, že technika nemusí být jen užitečným pomocníkem, ale může se stát i stylovým módním doplňkem. Lenovo má ve svém portfoliu lehké a tenké notebooky a tablety v různých barevných provedeních a stylové All-in-One počítače, které jsou pro uživatele atraktivní jak po výkonností stránce, tak i z hlediska designu,“ uvedla marketingová manažerka Lucie Orlovská.

Pozornost Lenova se do budoucna soustředí zejména na konvertibilní notebooky a ultrabooky, které lze snadno přeměnit na tablet, a podporují dotykové ovládání.


Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu