Lenovo spouští globální kampaň Vibe On pro rozšíření povědomí o telefonech řady Vibe

24. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Kampaň cílí především na mladé lidi má za úkol především zvýšit celosvětové povědomí o telefonech značky Lenovo.

Společnost Lenovo oznámila spuštění nové kampaně s názvem Vibe On, která bude zaměřena na celosvětové posílení povědomí o jejích chytrých telefonech. Kampaň cílí především na mladé lidi ve věku mezi 20 a 30 lety a Lenovo chce jejím prostřednictvím zbořit mýtu, že „prémiový“ nutně znamená drahý nebo exkluzivní.

Filozofie designu, která stojí za produktovou řadou chytrých telefonů Lenovo Vibe je zakotvena ve třech hlavních pilířích – bezproblémovém využití fotoaparátu, rozšířených multimediálních funkcích a adaptivním uživatelském rozhraní.

Jako příklad zařízení, které tuto filozofii naplňuje, Lenovo uvádí nejnovější model Lenovo Vibe Shot. Ten nabízí kombinaci prémiového 4G telefonu s výkonným fotoaparátem, který zahrnuje pokročilý hardware a funkce, které podle budou výrobce milovat jak začínající, tak ostřílení fotografové.

Zdroj: Lenovo