Lenovo spouští kampaň na IdeaPad Yoga ve špionážním stylu

1. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Dnešním dnem spouští společnost Lenovo špionážní kampaň, jejímž cílem je podpořit konvertibilní Ultrabook IdeaPad Yoga 13. Krycí název subjektu: Yoga. Cíl mise: lokalizovat subjekt.

V misi, která poběží na adrese www.lenovo.cz/yoga do 31. 3. 2013, budou mít účastníci možnost převtělit se do role špionů.

Pro splnění klíčových kroků kampaně společnosti Lenovo jim přitom pomůže speciální video s názvem The Pursuit, za kterým stojí Martin Campbell.

Novozélandský režisér je proslulý známými filmovými trháky jako například Zlaté oko nebo Casino Royale. Jeho um dokazuje i špionážní video, které se odehrává v přístavišti u Černého moře.

Hlavní hrdinkou příběhu je půvabná tajná agentka, která svým pronásledovatelům dokáže uniknout nejen díky své rychlosti a schopnosti předvídat, ale i díky tomu, že v průběhu plnění svého úkolu využívá výjimečné vlastnosti vícerežimového Ultrabooku IdeaPad Yoga 13. Právě flexibilita a vysoký výkon IdeaPad Yoga umožňují agentce rychle vyřešit jakoukoliv situaci a splnit misi,“ uvádí Lenovo v oznámení.

Cílem účastníků březnové mise bude vypátrat místo, kde je ukrytý konvertibilní ultrabook IdeaPad Yoga 13. Na začátku dubna Lenovo místo odhalí a IdeaPad Yoga získá „špion“ který nejúspěšněji dokončí misi.

Cyber25

Pro ostatní soutěžící jsou připraveny další výhry jako směrový mikrofon, propisku s kamerou nebo USB klíčenku ve tvaru náboje.

IdeaPad Yoga je vybavena panty, které umožňují přetočení displeje až o 360°. Zařízení tak lze používat ve čtyřech režimech od klasického notebooku, přes stan a stojan, až po tablet.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury