Letošní ročník konference Canalys Channels Forum EMEA otevře šéf HP Dion Weisler

23. 4. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Pořadatel konference, která se bude konat v první polovině října 2018 v Barceloně, představil první „těžkou váhu“ mezi letošními řečníky. Kromě šéfa HP konferenci zahájí také zástupci Dell EMC a Lenova.

Letošní ročník konference Canalys Channels Forum EMEA, který se koná ve dnech 9. – 11. 10. 2018 v Barceloně, oznámil prvního hlavního řečníka. Bude jím Dion Weisler, CEO společnosti HP, jenž přijede účastníky seznámit s plány výrobce na nejbližší období.

Analytická společnost Canalys, která konferenci pořádá, plánuje v blízké době představit další významné řečníky. Již nyní je jisté, že kromě Diona Weislera budou mít keynote zástupci společností Dell EMC a Lenovo.

Mezi další významné partnery konference budou letos patřit společnosti AMD, APC, Epson, Trend Micro, Fujitsu, Acer, Citrix, Eaton nebo VMware. Registrace již byla spuštěna a Canalys očekává, že konference bude dopředu vyprodaná.

Canalys Channels Forum je největší konference zaměřená na nepřímé obchodní kanály v regionu EMEA a přední výrobci IT ji pravidelně využívají k představení svých vizí. Naši rozsáhlou reportáž z minulého ročníku si můžete přečist zde.

Zdroj: Canalys

Čtěte dále

Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
PPL rozšiřuje možnosti doručování, pošle balík na oblíbené výdejní místo
PPL rozšiřuje možnosti doručování, pošle balík na oblíbené výdejní místo
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho