LG spustilo nový portál pro obchodní partnery

14. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Společnost LG Electronics, výrobce spotřební elektroniky, mobilní komunikace, domácích spotřebičů a klimatizací, spustila pro obchodní partnery v Česku a na Slovensku B2B portál. Jaké funkce nabídne?

Partneři společnosti LG mohou na novém portálu GLCP, neboli Global LG Customer Portal nalézt přehledy objednávek, stav svého účtu, ale i novinky a další informace určené pro prodejce. Přes portál je možné také vytvářet nové objednávky.

GLCP partnerům slouží především jako informační rozhraní, uvádí LG.

Najdou zde veškeré informace o objednávkách, platební historii, mohou si zde stáhnout elektrické verze faktur, najdou zde informace o produktech, o probíhajících promočních akcích a kampaních, zkrátka vše potřebné, co potřebují vědět pro svůj byznys při spolupráci s naší společností,” uvedl v tiskovém oznámení Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG Electronics CZ.

Statistiky nákupů a správa faktur

Velkoodběratelé mohou přes portál sledovat statistiky svých nákupů včetně trendů a časového rozlišení. Ze starších objednávek si partner může vytvořit nové a ušetřit tak čas. Generování objednávek běžně funguje ve stylu nákupu v e-shopu.

Channeltrends Awards

Účetní či finanční manažeři prodejců mají na portálu k dispozici také přehled všech faktur, a mohou tak sledovat stav také pohledávek. Fakturu lze stáhnout do počítače ve formátu PDF, nebo odeslat na zvolený e-mail.

Portál zatím běží v testovacím režimu, partneři LG na něj mohou přistupovat přes glcp.lge.czom.

Zdroj: LG Electronics CZ