LG spustilo zákaznickou linku pro ČR a SR

17. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Sídlo linky bylo přesunuto z Polska do Prahy, odkud poskytuje produktové a servisní poradenství pro portfolio produktů LG.

Společnost LG spustila novou zákaznickou linku pro Českou republiku a Slovensko. Zatímco dříve hovory vyřizovala polská pobočka, nyní se operátoři nacházejí přímo v sídle LG na pražské Harfě. Linka, oficiálně nazvaná Zákaznický servis LG, poskytuje služby zákazníkům v rámci České a Slovenské republiky.

Reagovali jsme tak na současný trend v poskytování zákaznických služeb v rámci globální politiky péče o zákazníky LG,“ uvedla marketingová ředitelka LG Andrea de Sousa.

Linka je dostupná na čísle 810 555 810. V provozu je všední dny od 8 do 17 hodin, od 1. 10. pak bude její provoz prodloužen do 18 hodin.

Jejím úkolem je zajištění produktového a servisního poradenství pro domácí spotřebiče, spotřební elektroniku, mobilní telefony a tablety, v omezené míře i pro klimatizační zařízení. Ve specifických případech zajišťuje objednávky opravy v rámci programu Servis u Vás doma.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate
Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate
Evropa zavádí revoluční pravidla pro data. Začíná platit Data Act
Evropa zavádí revoluční pravidla pro data. Začíná platit Data Act
IDC: Od zábavy k penězům. AR/VR headsety a chytré brýle míří do mainstreamu
IDC: Od zábavy k penězům. AR/VR headsety a chytré brýle míří do mainstreamu
Hrozba jménem ransomware. Přispívají phishing a sociální inženýrství využívající AI
Hrozba jménem ransomware. Přispívají phishing a sociální inženýrství využívající AI
Distributor EET Group opět získal status Ubiquiti Elite Distributor
Distributor EET Group opět získal status Ubiquiti Elite Distributor
Zebra Systems je výhradním distributorem Kerio pro Severní Ameriku
Zebra Systems je výhradním distributorem Kerio pro Severní Ameriku