LG spustilo zákaznickou linku pro ČR a SR

17. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Sídlo linky bylo přesunuto z Polska do Prahy, odkud poskytuje produktové a servisní poradenství pro portfolio produktů LG.

Společnost LG spustila novou zákaznickou linku pro Českou republiku a Slovensko. Zatímco dříve hovory vyřizovala polská pobočka, nyní se operátoři nacházejí přímo v sídle LG na pražské Harfě. Linka, oficiálně nazvaná Zákaznický servis LG, poskytuje služby zákazníkům v rámci České a Slovenské republiky.

Reagovali jsme tak na současný trend v poskytování zákaznických služeb v rámci globální politiky péče o zákazníky LG,“ uvedla marketingová ředitelka LG Andrea de Sousa.

Linka je dostupná na čísle 810 555 810. V provozu je všední dny od 8 do 17 hodin, od 1. 10. pak bude její provoz prodloužen do 18 hodin.

Jejím úkolem je zajištění produktového a servisního poradenství pro domácí spotřebiče, spotřební elektroniku, mobilní telefony a tablety, v omezené míře i pro klimatizační zařízení. Ve specifických případech zajišťuje objednávky opravy v rámci programu Servis u Vás doma.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Canalys: Prémiové mobily jdou v Evropě na dračku, přesto trh klesá
Canalys: Prémiové mobily jdou v Evropě na dračku, přesto trh klesá
Od června musejí být weby tisíců firem dostupné pro zdravotně znevýhodněné
Od června musejí být weby tisíců firem dostupné pro zdravotně znevýhodněné
Obrazem: Zebra systems ocenila ty nejlepší z nejlepších za rok 2024
Obrazem: Zebra systems ocenila ty nejlepší z nejlepších za rok 2024
Češi se zajímají o kyberbezpečnost, odpovědnost ale očekávají od druhých
Češi se zajímají o kyberbezpečnost, odpovědnost ale očekávají od druhých
Ransomware je stále hrozbou číslo jedna, vyděračské útoky vyrostly o 126 %
Ransomware je stále hrozbou číslo jedna, vyděračské útoky vyrostly o 126 %
Netgear kupuje bezpečnostní společnost Exium
Netgear kupuje bezpečnostní společnost Exium