Lidé: Aleš Voženílek v čele Nokia Siemens Networks

7. 5. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Český tým společnosti Nokia Siemens letos posílil na pozici Country Directora Aleš Voženílek. Jaké jsou jeho cíle?

Aleš Voženílek, Country Director Nokia Siemens Networks pro Českou Republiku, má dvě dcery a rád si zahraje lední a in-line hokejAleš Voženílek (43) nahradil před několika měsíci Michaela Forro a řídil stěhování pražské pobočky do nového sídla na Praze 8, do komplexu River City. Hlavním cílem Aleše Voženílka je aktivně podporovat viditelnost společnosti na českém telekomunikačním trhu a další motivace zaměstnanců v probíhající fázi transformace společnosti po vytvoření konsorcia Nokia Siemens Newtorks.

Naším cílem je neustále prohlubování spolupráce s telekomunikačnímí operátory v České republice tak, abychom přispěli k zajištění stále kvalitnější služeb pro koncové zákazníky. V tomto směru se hodláme soustředit především na zdejší operátory,“ uvedl v tiskovém oznámení Aleš Voženílek.  Podstatnou částí nové role je také aktivní spolupráce s prodejními týmy zaměřenými na jednotlivé významné zákazníky a také se silnou servisní organizacemi.

Channeltrends letní speciál

Aleš Voženílek dříve působil v poradenské společnosti Ernest & Young a v roce 1996 nastoupil do firmy Nokia. Strávil necelý rok v Německu jako treinee a poté žil a pracoval šest let v Německu a Spojených státech. Půl roku také působil v Itálii. Pracoval jako project a program manager projektů a fúze Nokia Networks s divizí Siemens Communications ho přivedla v roce 2007 do centra integračních aktivit. V nedávné době spolupracoval jako člen globálního týmu na projektu reorganizace Nokia Siemens Networks.

Zdroj: Nokia Siemens Networks

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen