Lidé: Christian Sokcevic je regionálním generálním ředitelem firmy Panasonic

7. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Panasonic jmenoval Christina Sokcevice do funkce generálního ředitele pro střední a jihovýchodní Evropu.

Christian Sokcevic převzal zodpovědnost v Panasoniku za 12 zemí (Albánie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Černá Hora, Chorvatsko, Makedonie, Maďarsko, Rumunsko, Srbsko, Slovensko a Slovinsko) s platností od 1. 2 2013.

Pro Panasonic Sokcevic pracuje od února 1999. Posledních 14 let zastával více manažerských pozic, především v rámci evropské sekce profesionální AV techniky. Naposledy působil jako ředitel divize Professional Camera Solutions Business Unit Europe, která se specializuje na profi vysílací a produkční techniku, ve Wiesbadenu.

Cyber25

Christian Sokcevic

V následujících letech bude mým hlavním cílem posílit pozici společnosti v rámci regionu a zvýšit její tržní podíl, a to i přesto, že v současnosti čelíme dopadům ekonomické krize. Jsem přesvědčen, že Panasonic dokáže uspět právě díky své jedinečné schopnosti přicházet s inovativními a inteligentními řešeními nejvyšší kvality, které jsou žádané v řadě průmyslových odvětví i mezi koncovými zákazníky,“ uvedl Christian Sokcevic ke svému jmenování.

Zdroj: Panasonic

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci