Lidé: DNS představilo tři nové členy týmu

29. 8. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DNS
Dominika Šťastná posílila marketing divize IBM, Jichřich Vachata rozšířil řady divize Hitachi a Tadeáš Müller nastoupil do testovacího střediska.

VAD distributor DNS představil trojici nových tváří ve svých řadách.

Marketingový tým DNS v červenci posílila Dominika Šťastná, která nastoupila na pozici marketingové specialistky. Podílí se na aktivitách napříč všemi divizemi, ale jejím primárním zaměřením je podpora marketingu divize IBM.

Dominika Šťastná je v posledním ročníku studia ekonomie a managementu na ČZU. Během studia pracovala jako asistentka v PR agentuře Boticelli. Ve volném čase se ráda věnuje sportu a kultuře


Staronovou posilou divize Hitachi je od července Jindřich Vachata, (uprostřed) který nastoupill na pozici konzultanta pro oblast úložišť. Hlavní náplní jeho práce je konzultace úložných a zálohovacích řešení Hitachi, v dlouhodobém horizontu také problematika velkých dat.

Jindřich Vachata pracoval pro DNS již během svého studia na ČZU (obor informatika), které zakončil letos v červnu. Ve volném čase rád rybaří, chodí do kina a čte.


Do testovacího střediska DNS nastoupil během července Tadeáš Müller (vpravo), který je zde zodpovědný za průběh testování Pearson VUE a Prometric. Zařizuje objednávky, dohlíží na certifikace, vyřeší problémy s nimi spojené, je kontaktní osobou pro dotazy jak ze strany zákazníků, tak i partnerských společností.

Před příchodem do DNS pracoval Tadeáš Müller ve firmě WBI Systems, kde zpočátku prováděl sběr informací na internetu a následně Prometric administrátora. To zahrnovalo administraci, dohlížení na certifikace, objednávání a komunikaci se zákazníkem. Ve volném čase se věnuje sportu.

Zdroj: DNS

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB