Lidé: Eliška Flasarová a Michaela Trněná se budou starat o marketing oXyShopu

9. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: oXyShop
Cílem nového marketingového týmu je zvýšit povědomí o značce, která se na českém trhu e-commerce pohybuje již deset let.

Společnost oXyShop obměnil zároveň s novým webem a CID i svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky nastoupila Eliška Flasarová (vlevo), která má v e-commerci dlouholeté zkušenosti, a to jak z agenturní pozice v společnosti Acomware, tak jako provozovatelka vlastních eshopů.

Jako marketingová specialistka jí sekunduje Michaela Trněná (vpravo), která do oXyShopu přešla ze společnosti Gigacomputer. Cílem nového marketingového týmu je posílit známost značky, která letos slaví deset let.

Sice za námi stojí reference, ale oXyShop stále není ten první dodavatel, který zájemce o eshop napadne. To chceme změnit a věříme, že právě Eliška Flasarová nám je ta pravá osoba, která brand posune na to správné místo v povědomí o e-commerce,“ uvedl Zdeněk Michálek, generální ředitel společnosti oXyShop.

Zdroj: oXyShop

Čtěte dále

Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First