Lidé: Eliška Flasarová a Michaela Trněná se budou starat o marketing oXyShopu

9. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: oXyShop
Cílem nového marketingového týmu je zvýšit povědomí o značce, která se na českém trhu e-commerce pohybuje již deset let.

Společnost oXyShop obměnil zároveň s novým webem a CID i svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky nastoupila Eliška Flasarová (vlevo), která má v e-commerci dlouholeté zkušenosti, a to jak z agenturní pozice v společnosti Acomware, tak jako provozovatelka vlastních eshopů.

Jako marketingová specialistka jí sekunduje Michaela Trněná (vpravo), která do oXyShopu přešla ze společnosti Gigacomputer. Cílem nového marketingového týmu je posílit známost značky, která letos slaví deset let.

Sice za námi stojí reference, ale oXyShop stále není ten první dodavatel, který zájemce o eshop napadne. To chceme změnit a věříme, že právě Eliška Flasarová nám je ta pravá osoba, která brand posune na to správné místo v povědomí o e-commerce,“ uvedl Zdeněk Michálek, generální ředitel společnosti oXyShop.

Zdroj: oXyShop

Čtěte dále

Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících